Secret Shadow Book Album

 Hoi hoi,

Hier Beate met weer een nieuw blog. Ook deze keer gebruikte ik een prototype wat al een tijdje in de kast lag. 
Want als je dan je hobbyspullen opruimt kom je toch ineens allerlei leuke ideeën tegen.

De basis is gemaakt van een kraftdoos, half brievenbusdoosje en grijsbord.
Het designpapier is van Mintay: Joy of Life. Ik heb een paar grote vellen gebruikt, een paar vellen uit kleine papierblokje, cardboardstickers en de die cuts.

Om de zijkant van het boek heb ik nog juteband, met een klein geel draadje er doorheen, verwerkt. Met daaronder een matlint, beide passen perfect bij het designpapier. 
Het boek sluit met een lintje en in de shadowbox heb ik lampjes verwerkt.
Daaronder zit dan nog het album, gemaakt van fruitzakken en loonzakken.
Van de grote vellen met kaartjes, maakte ik paar kleine vouwmapjes, verder moet het album nog afgemaakt worden, dat doe ik als ik weet voor wie hij wordt.












Dat was het weer voor deze keer, hopelijk vonden jullie het leuk, tot een volgende keer weer!

Liefs Beate




Reacties

Populaire posts