Kraamcadeau


 Hoi hoi,

Daar ben ik weer met een leuk blogproject, al zeg ik het zelf :-)
Lief vriendinnetje was in verwachting en liet me vol trots zien dat ze een sailors thema had uitgezocht voor de baby. En ja dan wil ik graag bijpassende iets maken.
Nu is ze sowieso dol op alles wat met zee en strand te maken heeft. Dus het idee was snel geboren. Cadeautje besteld en toen het dilemma van het papier. Een echt baby papiertje zag ik niet zo zitten, dus het is de Seaside Escape van Mintay geworden.

De basis is van twee MDF ringen, wat dikker touw en zakje met rietjes. En zo ontstond er een soort vogelkooi. Waarbij ik de hangers tussen de spijlen heb gehangen, met daaraan klein vlak zakje en een klein labeltje van 4 bij 8 cm aan de achterkant.
Op de ring een zeemeeuw en vuurtoren en de onderste ring is versierd met bijpassende plakkers.




Ga je een dagje shoppen samen bij Kimya, geeft ze aan dat ze toch wel een album van me verwacht. Uuuuuh ik heb eigenlijk al een ander idee, maar ja dan maken we er ook maar een album bij.
De basis is gemaakt van rode zakken met zijvouw.
Op de voorkant de leuke minivlaggetjes met de naam erop gestempeld en op de old banner van Gummiapan met de tepra de geboortedatum geplakt.
Wat lint, leuke eitketjes en een strikje maken het geheel af.









Dat was het weer voor deze keer, ik vond het een geslaagd project, de ontvangers gelukkig ook :-)
Hopelijk hebben jullie er van genoten!

veel liefs,



Reacties

Populaire posts